Sunday, October 13, 2013

Tahniah DAP, KJ menang Ketua Pemuda UMNO!

Kalau gambar boleh menceritakan seribu mesej, lihat apa mesej yang cuba disampaikan KJ  kepada umum.
 
Lihat perkataan LIBERAL yang diULANG ULANG.
 
Formula kejayaan UMNO dalam PRU13 ialah menawarkan  keadaan terbaik bagi umat Melayu Islam di Malaysia berbanding PAS dan PKR.
 
Kalaulah PAS semasa Muktamarnya melantik golongan ultra Melayu , ugamawan dan professional, maka saya yakin ramai orang Melayu akan lari mengundi PAS dalam PRU14 nanti. Hati hati sebab selama ini PAS lemah sebab mulut celupar Nik Aziz...kini dia sudah disenyapkan.
 


Baru menang dah bertempik LIBERAL, oh My God!

Ramai yang mengundi UMNO dengan harapan UMNO boleh membela ugama, bangsa dan negara. Nampaknya UMNO semakin jauh dari formula kejayaannya semasa PRU13. Kemenangan KJ sebagai Ketua Pemuda hanya  memperkukuhkan lagi belitan DAP ke atas UMNO.....seperti kata Helen Ang,  setiausaha akhbar DAP  mengetahui rahsia cabinet dan kini rahsia UMNO!

7 comments:

Anonymous said...

HARAP HARAP orang umno SENDIRI TIDAK ROSAKKAN umno.........JAUHI umno liberal...DEKATILAH UMNO NASIONALIS. !

Anonymous said...

jauhi umno al wahabi

Anonymous said...

Lihat le dunia.......apabila duit menjadi penentu segalanya dlm UMNO......Najib Mongol telah menjadi lebih Malaysia dari Melayu.

Anonymous said...

Setuju dgn kata Helen Ang tu.


Anonymous said...

Lepas PTu14 ni meka semua akan jasi pembangkang...

anak omak said...

aduihh..alah omak den..benjol kepalo.

menteri bangla dah comfirm jadi ketua pemuda malaya..habihh punah laa bangsa aku jawapnya dikejekan dek natte matto steam sekoq nih.

Anonymous said...

PAS lagi Wahhabi dan Syiah dan Liberal dari UMNO

Yg kiat tak boleh lakukan PAS dah lakukan iaitu melantik Murshidul Am WAHHABI dan President Wahhabi, sementara Timbalan Presidentnya Syiah.