Friday, April 1, 2011

Signifikan 1 April dan Bible Melayu- Serangan ke atas umat Islam di Taiping. Siapa jadi syaitan bisu?

Hari ini 1 April sepatutnya hari kita menhadiahkan Al fatehah kepada umat Islam di Andalusia.

Setelah jatuhnya Kerajaan Islam Andalusia ke tangan Ferdinand dan Isabella (asalnya Zaida puteri Raja Moroko dan ahlul bayt yang dimurtadkan dan dibaptiskan ke ugama Kristian) umat Islam Andalusia dijanjikan perjalanan aman ke Moroko/Algeria

Malangnya setelah mereka berkumpul di pelabuhan, bukan sahaja kapal dibakar tapi mereka yang selama ini berselindung di kubu kubu kuat, istana besar dan sebagainya ditangkap dan dibunuh beramai-ramai.

Mungkin edaran bible al kitab telah dirancang untuk mengambil sempena hari ini. Mungkin juga brou-ha-ha dan kecuhnya video seks sang pemimpin proksi Amerika sengaja dibuat diversion agar menutup isu ini.

Malah ada pemimpin mereka yang menggelar Tan Sri Harussani Mufti Perak sebagai syaitan bisu kerana tidak mengulas isu video seks di Video-seks-pemimpin-agama-jangan-jadi-syaitan-bisu-

Mungkin kita lupa bahawa pemimpin "Syaitan Bisu" ini juga membisu seribu bahasa mengenai peranan Interfaith Council (IFC) dan BERSEH yg pernah saya siarkan dalam posting terdahulu http://www.youtube.com/watch?v=RSUI0R7-wy4

atau di dalam video ini




Hadi Awang kenapa anda Bisu seribu bahasa dalam isu IFC?- DARI VIDEO AGENDA YAHUDI DI MALAYSIA 2

Maka pada hari ini pengedaran Al Kitab Bible Bahasa Melayu yang KHUSUS untuk orang Kristian telah dimanipulasikan. Berita dari Taiping memetik blog Taiping Mali bahawa Bible Bahasa Melayu ini telah diedarkan kepada pelajar Islam di SRK dan SMK Convent Kota! Apakah  Syaitan Bisu maseh terus membisu?

Petikan dari blog Taiping Mali

GEMPAR di Taiping


Taipingmali. . . .GEMPAR.

Smk convent taiping gempar pagi tadi. Pelajar2 melayu dikumpulkan dan diberi penerangan oleh ustazah2 mengenai edaran bible melayu d kalangan pelajar sekolah tersebut. Mungkin di smk st george taiping juga berlaku. . .juga di sekolah2 mubaligh di seluroh negara. 300 000 naskah bible melayu sedia utk di edarkan.

Inilah padahnya bila agama di gadai utk mendapatkan kuasa.

Atas nama liberasasi dan pluralisme agama. . . Anak cucu kita bakal di baptiskan.

Sokong lah PAS DAN PKR. . .dan terimalah hakikat suatu hari nanti anakcucu kita akan menganggap semua agama adalah sama. Solat pun boleh d gereja sb ada kalimah Allah ada dalam bible dan dinding2 gereja.

Takebeer.

Bodoh bangal lah kita kalau masih bercakaran sesama kita dan tak mau bersatu





No comments: