Monday, April 15, 2013

Lebuhraya pre paid, kambing janapari, skandal dinar emas dan pelacuran akan ikut Husam Musa ke Putrajaya?

 

 Tak lama dulu heboh pasal projek Janapari di Kelantan. Ikuti kesah pendedahan PapaGomo :"
Sebelum ini Gomo ada menjelaskan isu mengenai Program Kambing Kelantan yang Gah pada peringkat awal perlaksanaan nya namun GAGAL apabila Wang Program tersebut sebanyak RM 6 Juta Hilang begitu sahaja di agihkan kepada kroni Hussam Musa  " di SINI


                                                             RM 6 juta lesap!


Tak lama kemudian ada pula projek Lebuhraya Pre paid yang melalui kawasan hutan dara untuk ditarah balaknya di Kelantan.


 Siapa pemilik akaun bank Islam 03036 01 000 3131? Tetuan Rowstead. Siapakah pemilik Tetuan Rowstead? Rujuk dokumen SSM di bawah.

Kemudian rakyat dikejutkan Tabungan derma tersebut adalah Tetuan Rowstead. Ikuti keluhan blogger  RBF yang menyiasat"
"Saya sendiri ke Bank Islam tengahari tadi untuk memasukkan wang ke dalam akaun berkenaan bagi menderma kepada tabung wakaf berkenaan. Manalah tahu mungkin boleh tumpang syurga Pas kelak.
Apabila dimasukkan nombor akaun berkenaan didapati ianya BUKAN diatas nama Baldah Toyyibah (Prasarana) Kelantan Sdn Bhd.
 Sebaliknya pemegang akaun berkenaan bernama TETUAN ROWSTEAD SYSTEMS SDN. 
Bukan sekali saya cuba, malah berkali-kali dan setiap kali dimasukkan nombor akaun sepertimana yang diedarkan oleh Kerajaan Pas Kelantan itu nama TETUAN ROWSTEAD SYSTEMS SDN yang keluar sepertimana gambar dibawah. Lalu saya membatalkan hasrat saya untuk menderma' Rujuk SINI
 
Siapa yang ada kepentingan ekuiti (saham) dalam Tetuan Rowstead? Bahagian yang dikotakkan menulis sa;ah seorang pemegang saham  : "Datuk Husam Musa Lot 859, Lorong Darus Salam, Kampung Kota, 15100 Kota Bharu"


 


Sebelum itu hebuh kesah pelacuran yang sangat meriah di Kelantan di dedahkan oleh Kickdefella......

 
Gambar gambar pelacur pondan dan pelacur perempuan  di jalan Hamzah dan Kampung Limau Manis, Kelantan yang disiarkan di blog Kickdefella di SINI
 
siapa yang akan jadi mangsa di Putrajaya?
 
 
                                 Pelacur pondan di dalam biliknya di Kota Bharu

Kemudian hebuh kesah skandal emas Husam Musa di Rakyat Kelantan perlu tahu segala-galanya dan YB Husam digesa bersikap telus di dalam soal ini. Sebagai permulaan, YB Husam di harap dapat menjelaskan perkara-perkara berikut seperti diutarakan Double Y,
Apakah hubungan sebenar beliau dengan Umar Ibrahim Vadillo?
Siapakah yang membuat keputusan melantik Umar Ibrahim Vadillo sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Kelantan Gold Trade Sdn Bhd?
Mengapakah setelah dilucutkan dari jawatan Ketua Pegawai Eksekutif Kelantan Gold Trade, Umar Ibrahim Vadillo dilantik pula sebagai Penasihat syarikat tersebut?
Apakah Husam sedar terdapat 3 laporan polis dibuat terhadap Umar Ibrahim Vadillo?
Apakah perjanjian kewangan di antara Kelantan Gold Trade Sdn Bhd
dan Umar Ibrahim Vadillo?
Apakah perjanjian tidak rasmi dari aspek kewangan di antara Husam sendiri dengan Umar Ibrahim Vadillo?
Berapakah jumlah wang yang sudah dikeluarkan dari Kelantan Gold Trade diatas arahan atau permintaan Umar Ibrahim Vadillo?
Mengapakah kebenaran kelulusan cek dari RM50,000 di kurangkan kepada RM10,000 sewaktu Umar Ibrahim Vadillo dan seorang Bekas Pengarah Eksekutif Kelantan Gold Trade menjadi penandatangan cek syarikat?
Adakah Umar Ibrahim Vadillo menerima habuan lain berbentuk komisen dalam aktiviti Dinar Emas Kelantan selain dari imbuhan berbentuk gaji, elaun dan tuntutan perbelanjaan yang dibayar oleh Kelantan Gold Trade?
Adakah Husam sedar nama beberapa Raja-Raja Melayu telah diguna dan dikaitkan oleh sindiket tertentu di dalam aktiviti Dinar Emas untuk mendapat sumber kewangan dari penderma-penderma dalam dan luar negara? Rujuk SINI
                                                          

 Untuk makluman Putrajaya ialah satu satu nya bandar yang tidak meluluskan lesen arak. Perkara ini dah lama berlaku iaitu semasa orang kepercayaan Tun Dr Mahathir (Allahyarham Tan Sri Azizan) menjadi President Perbadanan Putrajaya lagi. Tiada pub dan discoteque dan tiada pusat pelacuran di Putrajaya! Semua kegiatan perdagangan dikawal dan dipantau dengan penguatkuasaan yang tegas oleh pegawai pegawai Kementerian. Maka kegiatan penipuan tidak berlaku di Putrajaya.


Tak lama lagi semua kesah ini akan berada di Putrajaya.  Nauzubillah!. Berbaloikan  penduduk Putrajaya mengundi Husam Musa?.

4 comments:

Anonymous said...

betul ke?

Anonymous said...

husam !!
ko ingat putrajaya tu macam kota bahru ke?

semua benda ko kelentong orang tak counter check?

you enter wrong ground with wrong audience...!!

gen2felda

Anonymous said...

mintak maap banyak2la husam, aku xakan pilih ngko!

Anonymous said...

tapi ada juga tali barut kakitangan kerajaan yang sokong husam...siap jadi pengiring lagi...semalam di p18 ada ceramah pas...ramai juga org,siap janji kalau mereka menang nak bg bonus 4 bulan gaji..org keje kerajaan bersorak sakan semalam..padahal xder pun dalam manifesto diorg...kena kencing lagi