Saturday, March 26, 2011

Islam di Nusantara, Rahsia Melayu dan Negara Yang AMAN





Sinopsis Video
Agak menarik klip video ini bahawa ugama Islam yang di bawa ke Nusantara di Kota Barus, Sumatera  adalah ugama Tauhid . Umat Islam yg di Islamkan oleh sahabat Baginda Rasulullah S.A.W mengucap dua kalimah syahadah dan di ajar  beberapa ayat Quran yang diturunkan di  Kota Makkah.

Dalam klip video ini dinyatakan solat belum di perintahkan ke atas Nabi Muhammad S.A.W. dan umat Islam pada ketika penIslaman umat Islam di Kota Barus.

Kenapa  pengIslaman Melayu di Nusantara difokuskan oleh Baginda Rasululluah?

Jawapannya ada di siapa-melayu-berdasarkan-ulama-Islam  dan
atlantis-yang-tenggelam-berada-di.Nusantara

Malah pengIslaman bangsa Melayu itu amat AMAN seperti yang diterangkan dalam Sejarah Melayu.

Rahsia nama negeri "AMAN" dan "AMANAT"  akhir zaman

Di Nusantara ini ada beberapa negeri dan Kerajaan Islam lama yang mengambil sempena nama AMAN atau dikenali dengan nama Arabnya Darul Salam. Kerajaan Islam Darul Salam itu ialah

- Brunei Darul Salam
-Acheh  Darul Salam

- Pattani Darul Salam
-Terengganu (Benua Terqanun) Darul Salam

Ya, nama lama untuk Terengganu yang meliputi seluruh Malaya ini ialah Darul Salam sebelum ditukarkan kepada Darul Aman sekarang.

Perkembangan semasa satu demi satu negara Arab yang menegakkan Islam Ahlul Sunnah Wal Jamaah ditumbangkan oleh proksi Dajjal melalui sokongan dana, bantuan taktikal bagi mengemabangankan  "demokrasi" dan pengembangan pluralisme ugama.

Sesungguhnya segala kerja ini dirancang oleh Tangan Tangan Ghaib

Bukti pembangkang telah bekerjasam dengan Tangan Tngan Ghaib ini melalui participation dan penerimaan dana bagi tujuan pluralisme ugama di Malaysia.Mereka seperti yang tertera dalam print screen ini  terdiri dari Syed Ahmad (PAS), pembantu Anwar bernama Omar Al Barzinji, Anwar Ibrahim (Penasehat Pakatan Rakyat/PR), Tian Chua dan Theresa Kok (DAP) dalam link di bawah (World Movement For Democracy Fourth Assembly- Advancing Democracy, Justice, Pluralisme and Participation).




Bila satu persatu negara yang memperjuangkan Islam ASWJ tumbang, proksi dajjal akan mencari -cari daerah yang AMAN.

Sifat manusia berbangsa Melayu yang AMAN akan menyukarkan Tangan Tangan Ghaib ini untuk mencetuskan persengketaan demi kebangkitan kuasa rakyat. Sedarlah diri kita diperkudakan dengan kononnya Kebangkitan suara rakyat- Kerana slogan "samarata-demokrasi -kebebasan" adalah slogan yang digunapakai untuk menimbulkan huru hara dan menakluk sesebuah negara (Rujuk perkara 4 dan 9 dalam  Protocol Of Zion)

Oleh itu saya merayu kepada semua Bangsa Melayu Islam di Malaysia untuk stay cool, jangan terlalu cepat melatah dengan mesej dalam facebook, e mail berantai dalam internet, sms yang telah digunakan dengan jayanya untuk menghancurkan kepimpinan Islam ASWJ di Mesir, Tunisia, Libya, Yemen.

Jika di sana mereka ada agent provocateur, di Malaysia agent nya telah membuat provokasi demi provokasi dari tahun 1960  tok-ayah-zid-kedai-lalat. dan 1998 Malaysian_Politics  untuk meruntuhkan tembok Islam ASWJ melalui penyebaran ideologi Wahhabi, pluralisme ugama, juga melalui politik. Lihat di kuasa-tiang-kepada-cita-cita-2 , mahir-al-hujjah
dan 4 klip video yang ada di tepi kanan blog ini.

Semoga Malaysia dan Nusantara ini kekal AMAN bagi membawa AMANAH Rasulullah bagi menegakkan ugama Allah. Nama Melayu ini juga telah muncul sebanyak 24 dalam Al Quran seperti video assalam-org yang saya letakkan di video bar di atas.

No comments: