Friday, December 25, 2009

Ulasan Tun Dr. Mahathir mengenai Penubuhan Suruhanjaya DiRaja

Begitu tinggi nilai budi Tun yang berbesar hati untuk merelakan buku biadap "Malaysian Maverick, Mahathir in Turbulance Time " karya Phillip Wain disebarkan. Malah Tun sempat meninggalkan ulasan di blog Che Det bagi menjawab desakan biadap Lim Kit Siang untuk menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Di Raja.


"If the Malaysia Government is witholding the book, I would request the book to be relased forthwith. I am not in need of the Government protection".

Jelas Tun bukan sahaja anak jantan, tapi seorang negarawan!

Amat berbeza sekali dengan seorang pemimpin yang "lari" bersembunyi di Kedutaan Turki konon bimbangkan bayang-bayang sendiri!

Baca ulasan Tun Dr Mahathir, negarawan ulung di sini

FORM%20ROYAL%20PROBE%20ON%20DR%20M%27S%20SQUANDERING

2 comments:

PARPUKARI said...

Betul, betul, betul!

Anonymous said...

Di suruh bersumpah laknat dgn menyebut nama Allah pun tak berani, diberi alasan sudah runding dgn seantero Ularmak, dikatakan tak Islamik, tak mengikut syarak, tetapi bawa kes ke mahkamah syariah paksa bawa 4 saksi, kalu tidak dihukom 80 sebatan, ini dikatakan Islamik dan adil dalam Islam. ishh ishh ishh ishh kan pokemon punya Yahudi bangsat. Rakyat mahukan DS Najib berani londehkan apa saja permintaan Tun, demi kebernaran dan hak seorang negarawan. Lepas itu kita mahukan siasatan ke atas Aljuburi, PKR dan DAP, dari mana wang haram kejadah yg mereka terima. Rakyat mau tahu. Kementeriaan Dalam Negeri harus mempunyai intelligence untuk melakukan kerja2 ini semua, jangan dok tido berdengkor dalam kekenyagan, sedangkan dajjal2, komunis2 dan Yahudi bmaharajelela.