Friday, April 20, 2012

Zahida nak saman pemfitnah

Saya jarang sentuh hal hal gossip artis-pemimpin atau pemimpin pembangkang dengan perempuan. Jika saya menyentuh hanya kerana tak tertahan dengan fitnah yang sengaja dibuat buat oleh pihak pembangkang untuk merosakkan kestabilan negara ini.

Kepada Blogger pro establishmen pesan saya selidik FAKTA SEBENAR  jangan terus diikut rentak pembangkang.Inilah risk management dan damage control terbaik untuk negara kita.
Zahida ada 2 syarikat iaitu Lembaran Putih Sdn Bhd dan Nobel Benchmark Sdn, Bhd


Punca kekayaan Zahida Rafik didedahkan dalam archive myStar.com  yang boleh dicapai di CARI FORUM


"ZR ni dulu jadik supplier kar htpermarket

[quote]

Fokus terhadap perniagaan keluarga


Dalam kesibukan memenuhi minatnya melancong serta bersukan, Zahida turut memenuhi waktunya dengan menjalani perniagaan bersama-sama kakak serta abang iparnya.

"
Kami membekalkan makanan segar seperti sayur-sayuran kepada beberapa hypermarket di Malaysia," katanya mengenai perniagaan yang dimulakan pada tiga tahun lepas.
Zahida memiliki dua buah syarikat iaitu Lembaran Putih Sdn. Bhd. dan Nobel Benchmark Sdn. Bhd yang merupakan hasil daripada titik peluhnya sendiri menerusi bidang lakonan serta peragaan.

"Alhamdulillah, pendapatannya amat memadai dan saya bertekad untuk megembangkan perniagaan saya lagi," ujar Zahida yang mahu bergelar sebagai usahawan berjaya selain pelakon dan model".
Berkenaan dengan dakwaan pemandunya -ini respon Zahida Rafik




Sumber  [url]http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2006/9/14/HIBURAN/m_Aduh/Zahida_Rafik_tak_mahu_kahwin&sec=mstar_hiburan[/url]

1 comment:

Anonymous said...

Wah, bestnye Amenoworld dapat tweet eksklusif dengan Zahida. Tapi ayat-ayat tweet Amenoworld takde yang boleh 'menjerat' atau 'mencuak'kan Zahida langsung. Mungkin sebab tu Amenowolrd tak mahu masukkan perihal 'keintiman' tweet dia bersama Zahida dalam blog Amenoworld langsung. Takut terkantoi dengan penyokong ke atau takut terhumban dalam neraka??

Mak lampir juga yang steady, lepas buat fitnah, terus larikan diri.....

Kah kah kah kah kah kah...