Friday, May 7, 2010

Menjelang PRK Sibu

Salam To All,



Tak banyak yang diperkatakan mengenai PRK Sibu. Sementelah isu matinya Aminurashid telah  MENENGGELAMKAN semua isu -isu lain.



Kepada ibu Aminurashid, saya ucapkan takziah 4 kali- 1 kali kerana kematian anak kesayangan, 2-kerana berjaya mensesasikan isu ini demi pulangan duniawi pemimpin poltik pembangkang 3- kerana begitu "gullible" dan terperangkap dalam pujuk rayu syaitan untuk membalas dendam dengan mengambil peguam Karpal Singh sebagai peguam keluarga semasa Suruhanjaya Di Raja dan akhir sekali 4-kerana jasa dan pengorbanan adik Aminurashid kepada ugama dan negara ini belum teruji macam mati kataknya seorang tentera di tayar politikus DAP Tian Chua dan komanya seorang mahasiswa UiTM ditayar kereta ADUN DAP Sekinchan.



Sebagai orang Islam, saya amat berharap supaya Puan Azizah Redha dengan pemergian anak kesayangannya yang dikatakan mempunyai harapan yang cerah kerana bijak.



Kepada rakyat Sibu Sarawak gunakan peluang ini untuk memilih calon BN dari parti SUPP iaitu En Peter Lau Junior yang mana adalah pilihan terbaik aras sebab berikut:



1- SUPP adalah parti Sarawak, ingat DAP adalah parti Malaya!
2-SUPP sebenarnya mewakili semua kaum, walaupon kini dominasi kaum  Cina
3-SUPP adalah parti komponen BN di Sarawak bersama PBB dan PBDS
4-Peter Lau dalah anak tempatan Sibu dan memahami isu tempatan



Gunakan peluang ini juga untuk menolak penjajahan DAP ke atas rakyat Sarawak.



Ouk Sarawak adalah untuk orang Sarawak!



Orang Sarawak sik bodoh gilak nak pilih parti yang suka sensasikan isu semasa untuk political mileage. Undi SUPP ini penting untuk kesejahteraan rakyat SARAWAK. Jangan terjebak dengan mainan politik orang MALAYA YANG EMOSIONAL GILAK!

2 comments:

Anonymous said...

urang sarawak nang sikda paloi gilak kedak sidak melayau pakatan., hahaha! angol palak nak melayan sidak urang gila kuasa ya.

Anonymous said...

bagaimana dengan warga indonesia yg mati dilanggar tajol rosli?
adakah kerana dia warga indonesia, dia dinafikan hak pembelaan sebagai seorang manusia?
atau pun tajol rosli wakil BN, maka dia tidak dihukum seperti manusia biasa?

renung-ranungkan. :)