Tuesday, September 23, 2014

# Jom raikan kebebasan bersuara di Malaysia-Sharedzan Jaafar

BIAR dia faham apa maksud kebebasan yang dia CARI-CARI sangat.


LAMBAKKAN mesej anda kepada dia.


Syahredzan Johan, anak kepada Datuk Johan Jaafar dan Pengerusi Komuniti Peguam Muda Kebangsaan (NYLC) Majlis Peguam (Bar Council) merupakan individu lantang yang MEMPERTIKAIKAN Akta Hasutan.

Beliau sedang mengepalai kempen di bawah Majlis Peguam selama setahun untuk MENDESAK kerajaan menghapuskan Akta Hasutan, kononnya atas nama kebebasan bersuara dan hak kesamarataan.

Akta Hasutan yang selama ini menjadi undang-undang untuk mempertahankan institusi raja-raja Melayu, agama Islam, hak keistimewaan orang Melayu dan menjaga keharmonian negara sedang cuba dirobek dan dimusnahkan oleh anak muda liberal bangsat ini.

Ayuh sahabat-sahabat sekalian, kita tunjukkan makna sebenar 'kebebasan bersuara' kepada anak muda yang tidak mengenang budi.

Hantarkan mesej/whatsapp anda atau hubungi terus Syahredzan Johan ini di 013-3324301 untuk menyatakan BANTAHAN kita terhadap PEMANSUHAN AKTA HASUTAN.
Dan berikan mesej ini sebagai bukti, inilah suara kita rakyat Malaysia!

Jangan lupa, hubungi segera Syahredzan di 013-3324301 untuk menyatakan BANTAHAN kita terhadap PENGHAPUSAN AKTA HASUTAN.

Mohon disebarkan dan dipanjangkan.


Dipetik dari fb A. Karim Omar


4 comments:

Anonymous said...

Atas kebebasan bersuara aku menyatakan yang Sharedzan Jaafar ni seorang gay yang menjual punggongnya untuk mendapatkan wang.

Atas kebebasan bersuara aku menyatakan Sharedzan Jaafar ini kaki jambu dan mempunyai kegemaran melanggani anak-anak ikan yang comel-comel sekitar KL.

Bapak ko bodoh sama dengan mak ko wahai Sharedzan Jaafar

Ko nak saman aku...inikan kebebasan bersuara

Anonymous said...

Betul...betul...betul!!!!

Anonymous said...

Butoh punya budak, bapak dia kayapon dok menjilat bontot UMNO, Bapak ko pon aku benci apatah lagi ko anak hasil penjilatan biontot UMNO. Lepas senang lenang makan duit UMNO ko nak jilat burit cina cina pengganas komunis DAP pulak ? sial korang semua yang merasakan otak korang pandai tetapi hati semuanya terutup.

pakcu said...

Lebainya mulut kau