Wednesday, September 3, 2014

DAP nak istihar perang ke atas Yang Di Pertuan Agong ker?



Hong Kong dikawal oleh TRIAD. 3 perusahaan yang dikawal teguh oleh TRIAD samseng Hong Kong ialah Pelacuran, perjudian  dan dadah/arak.

Di khabarkan di Pulau Pinang  semua samseng  telah berjaya disatukan.  Dengan tertubuhnya PPS jelas  kesatuan itu mendapat recognition Kerajaan Negeri dengan salah seorang ahlinya sebagai EXCO Kerajaan Negeri.



Lebih menghairankan bila perarakan Hari Merdeka yang kononnya dianggotai oleh ahli yang paling bersih didapati mem[unyai rekod jenayah dan positif ujian dadah , seperti yang dijelaskan rakan fb  Ong Eu Soon

Ong Eu Soon: "11 arrested with criminal background. 4 tested positive with drug. 
15 out of 155 arrested pps. Meaning this random arrest shown at least 10%of the 
members might be criminals or secret society members. 10% of 9002 is 900. Phee said
 that there is no secret society members. Do you believe?"

Namun persoalan paling ketara ialah kenapa ditubuhkan PPS jika sudah ada RELA (pasukan peronda di kawasan perumahan) dan JKKP (Kampung)?

RELA ditubuhkan pada  11 Januari 1972 dibawah Akta Ordinan Darurat (Pindaan 2005)  setelah mendapat kelulusan parlimen dan perkenan Yang Di Pertuan Agong.


Selain itu rakyat tertanya tanya perlukan ditubuhkan satu unit keselamatan negeri sedangkan ia adalah tanggungjawab Kerajaan Pusat?


DAP sudah lupa bahawa kumpulan Al Maunah telah didapati bersalah kerana mengangkat senjata memerangi Yang Di Pertuan Agong!


4 comments:

Anonymous said...

Artikel yg. sungguh BERNAS ABG!

Bilalah si PENDATANG GANGSTER ANJING KURAP-Cina-RASIS-no.1 ni nak diTANGKAP bawah undg-undg DARURAT dan HASUTAN kerana dia sbg. pemimpin K’jaan negeri, memang mengistiharkan PERANG ke ata DYMM YDPA/PDRM?! Harini si GANGSTER ni MENGHINA pula YAB Datuk Dr. Zahid utk. minta maaf pula pd. dia - KURANG AJAQ betullah si PENDATANG Cina-GANGSTER ni!

Dahlah haritu, si KANGKANG BABI-guan eng terus MENGHINA KPN dgn. membandingkan KPN dgn- "lembu" - makin JAHAT si PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ni - lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140902/dn_45/Guan-Eng-ingatkan-Khalid-bukan-lembu-suci , Guan Eng ingatkan Khalid bukan 'lembu suci'!

Dia ingat Pulau Pinang dan duit rakyat tu, BAPAK dia dan kumpulan GANGSTER dia punya - dasar si Pendatang Cina-PEROMPAK-KANGKANG-BABI! Yg. herannya rumah KM diserang dgn. amat senang - kenapa PENGAWAL sekoq saja dan tak pula kejaq si penjenayah tu (baik polis siasat, kebiasaannya berapa pengawal ada)?! HARAM KEJADAH betul - dasar PENIPU! PDRM harus juga siasat PENIPUAN ke atas rakyat ni!

Patutnya KEM TENTERA juga dibina berlambak kat P. Pinang tu - ini dah mencapai tahap BAHAYA pd. bangsa, agama dan negara sebab disyaki GENG KONGSI GELAP DAPBANGKAI dah menguasai P. Pinang!

DYMM YDPA patut masuk campur juga utk. menubuhkan banyak Tanah Rizab BUMIPUTERA, dan membina banyak masjid/surau, kem-kem tentera/perumahanan kos rendah BUMIPUTERA, serta menjaga hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA di Pulau Pinang yg. majoriti umat Islam/Melayu, kerana baginda adalah KETUA - Agama Islam/Negara/ATM/Hak Bumputera mengikut undg-undg Perlembagaan.

SPRM - tolong juga SIASAT si guan eng-KURAP ni! Apa hak si KURAP ni boleh menubuhkan pertubuhan HARAM, lepas tu MEROMPAK pula duit K'jaan negeri (i. e. duit rakyat) tubuhkan pertubuhan disyaki GENG KONGSI GELAP ni dan sekrg. lantik punya banyak peguam utk. bela si SAMSENG-SAMSENG ni serta bayar elaun $200 sehari selagi dlm lokap?! Dahlah tu, Exco-exco DAPBANGKAI yg, terlibat juga harus disiasat SPRM dan juga yg. nak jadi peguambela SAMSENG-SAMSENG PENJENAYAH ini - adakah menggunakan waktu kerja mereka yg. dibayar duit rakyat dan khidmat guaman mereka, siapa yg. bayaq, dan apa hak mereka sbg. EXCO utk. bela PENJENAYAH?!

Si DAPBANGKAI ni ingat ini cerita GANGSTER Bollywood/Tamilwood/Hong Kongwood/Yakuzawood/Mafiawood pula?! PI MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

PARTI KOMUNIS DIALAF BARU