Tuesday, August 26, 2014

Perletakan jawatan MB Khalid ditangguh

Sultan  menangguh penerimaan perletakan jawatan Menteri Besar Khalid Ibrahim. (Perenggan kedua)

Sehubungan dengan itu Baginda menitahkan  setiap party dalam Pakatan iaitu DAP PKR dan PAS mengemukakan 2 calon MB kepada baginda. (Perenggan terakhir)


2 comments:

Anonymous said...

Istana perlu perbetulkan....tidak ada "parti pakatan rakyat" di Selangor

Anonymous said...

DAULAT TUANKU!

Tapi, si Barat-ZIONIS/Israel dan ejen tempatan, si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM makin TERDESAK! Sebab itu mereka juga sedang mensasarkan pemimpin Islam/Melayu termasuk Raja-Raja kita, serta keluarga mereka (terutamanya anak-anak muda mereka yg. kebaratan) utk. diperangkap dgn. PENYAMAQ Islam utk. berkahwin (terutamnya sbg. madu muda), utk. di'Blackmail' dan untuk diracun dgn. suntikan kimia yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser! Apalagi mereka mahu memisahkan Sabah-S'wak dan dijadikan negeri-negeri majoriti Kristian (-ZIONIS).

Bahkan aku syak Ketua Polis P. Pinang yg. dlm. hospital sekrg. (sepatutnya dihantar ke IJN dan dikawal rapi oleh polis - termasuk doktor/jururawat yg. dipercayai saja; YA ALLAH - selamatkanlah Datuk Abdul Rahim Hanafi) serta juga Allahyarham Datuk Noor Zahidi Omar, ADUN Pengkalan Kubor, K'tan, telah diberikan suntikan racun oleh ejen si Barat-ZIONIS dari DAPBANGKAI/PKRSODOM, yg. boleh sebabkan kanser hati; apalagi berubat di China pula tu! Tengok juga ulama-ulama TULEN PAS, yg. asyik meninggal dlm. usia muda - kita bukan nak mempersoalkan TAKDIR dari ALLAH SWT, tetapi jgn. kita buta pd. angkara JAHAT si KAPIRDAJAL MUSUH ISLAM yg. tidak boleh dibiaqkan! Apalagi Kelantan/Terengganu/Kedah/Perlis, negeri-negeri ISLAM yg. kuat juga mahu diJAJAH oleh MUSUH-MUSUH ISLAM ejen Barat-ZIONIS!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA, dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan). Barat-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].