Saturday, July 23, 2011

Siapa yang bersama Yahudi Membinasakan negara?


9/11 - pengeboman WTC di NY  adalah permulaan penjajajahan  Dajjal ke atas dunia di mana umat Islam dituduh terrorist

Ulama mengaitkan dgn apa yg berlaku baru baru ini di Malaysia di mana BERSIH 709 (9 Julai 2011)  adalah BERLAWANAN dengan AKIDAH dan adalah usaha menghancurkan orang Melayu Islam.

Ulama mengulas hukum berdasarkan  Al Quran dan Sunnah mengenai perkara ini . Beliau juga memberikan contoh dari beberapa ulama muktabar dan Imam Ahmad tentang perlunya menentang  BERSIH kerana ia menentang Pemerintah Islam.

Ulama juga menjelaskan apakah hukum HAK ASASI dari segi akidah Islam dari segi manhaj Ahlul Sunnah Wal Jamaah.

Ulama juga memberi contoh beberapa contoh campor tangan Dajjal dan beberapa maklumat yang diGELAPKAN dari umat Islam di Malaysia.

Pohon dengar dengan jelas hujah ulama ini.

Kepada semua umat Islam -terutama gambar skrin kakitangan Kerajaan yg menuduh Kerajaan Malaysia "kejam dan zionist"  semoga  dapat  mengucap dua kalimah syahadah, beristigfar  dan sedar pihak mana yang terpesong selama ini. Harap umat Islam sama sama sedar bahawa mereka yang  menyokong BERSIH itulah yang bekerjasama dengan Yahudi dan dajjal. Umat Islam diminta BERSATU.

Elok juga baca buku The Power Of  Deception.






Rujukan

Yayasan Ta 'Lim

1 comment:

Anonymous said...

elok buang sahaja pegawai kerajaan yang berkerja dengan rejim pok nik dan agen Israel tu

dengar kata dia ni meme suku sakat pk nik jugo-bapaknyao SU Negeri Kelate, sedarenya nikoh jadi bini Nik Abduh anak Nik Aziz