Friday, April 22, 2011

psywar musuh untuk timbulkan kucar kacir

Kenapa Kementerian Belia dan Sukan bermasalah? Dari Menteri sampai Ketua Setiausaha dan Timbalan Ketua Setiausaha yang ditangkap berkhalwat d Penang-apakah ada sabotaj musuh di sana?

Terbaru dimaklumkan psywar musuh/pembangkang seperti yang dimaklumkan Perak Bangkit

Perak Bangkit telah menerima satu signal! Hari Belia Negara yang nak himpunkan satu juta belia akan disailang dengan demonstrasi anti kerajaan oleh PKR dan PAS. Mereka sedang menyusun agenda untuk menghantar para demontrasi gila ke perhimpunan tersebut. Mereka nak memalukan PM pada hari tersebut. Ini maklumat yang kami dapat kesan dari unit psywar pemuda Pakatan Rakyat.

Hari Belia akan disabotaj. Dengan kehadiran ramai orang sehingga Satu Juta! PDRM pasti tak akan mempunyai cukup anggota untuk mengawal keadaan. Demonstrasi ala Reformasi ganas akan berlaku pada hari tersebut!!!!!

Apa muslihat KSU KBS dalam rancangan program 1 juta belia. Rancangannya tidak lain ialah menyapu duit sahaja. Rasuah! Rasuah! Rasuah! Tak percaya! Anda boleh Tanya Otman Arsahd!


Jelas Mohid ni bodoh sangap! Dia kini adalah tupai yang sedang jatuh ke tanah. Hari Belia pasti akan jadi suatu tragedi hitam kepada Malaysia lebih-lebih lagi kepada kerajaan BN! Dalam senyap, rupanya PR sudah merancang untuk berdemonstrasi ke Putrajaya pada hari tersebut!!!!! Fikir-fikirkanlah wahai Menteri Belia yang sangat pandai dan bijak sangat ni…….

Sumber
perakbangkit.blogspot.com=mohid-sedang-disiasat-sprm

1 comment:

||Aku Pemikir|| said...

salam,

saya kembali lagi ke dunia blog,

minta di linkkan blog saya ke blog saudara ,

thx

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/