Monday, March 7, 2011

Apakah ini imej Islam?





Islam adalah ugama yang aman

Penganut  ugama Islam memegang amanah Allah untuk beribadah kepada Allah. Seorang insan yang telah mencapai tahap makrifat akan takut untuk mengeluarkan kata kata yang  akan menyakiti hati diri orang disekelilingnya  apatah lagi lawan. Ingatlah dosa lidah itu yang akan mengheret kamu ke neraka.

Sayangnya amanah ini tidak diikuti oleh sebilangan peraih undi pada hari pengundian di Merlimau.

Video ini diambil dari blog blog 1peluru.blogspot.com

6 comments:

Anonymous said...

apa nak jadi...yg perempoan pon dah takda rasa malu...tpt perempoan bukan di jalanan.

Anonymous said...

~~Jatoh martabat Wanita..jika menjerit jerit si tepi jalan cmni...sape ajor ?? PAS ajor...amik tindaklan tegas jika mereka ni kakitangan kerajaan..!!

Anonymous said...

yap! aku setuju amik tindakan tegas..aku dengar yg tudung pink tu guru sekolah..betul ke ? klu betul PPD/PPN tunggu apa lagi ?? Ada berani kah....hehehee..! jgn jgn kat PPD pun ramai hentam kerajaan dari belakang..ramai kan ? terutama yg dari Kelate..oopss soriee

Anonymous said...

biasa la penyokong-penyokong PAS dulu kini dan selamanya macam tu.... dari saya kecik sampai saya tua pun depa ni tak berubah....pengamal islam yang penuh dengan sifat dendam, hasad, bodoh, bangang, baghal, tolol, bahlol...lol...lolllll. tapi hidup dengan makan gaji dengan kerajaan juga... tiap-tiap bulan depa ni yang dok tunggu depan bank pukul 12 malam tunggu gaji masuk....

Anonymous said...

hahaaaa betol3...bila time bonus puak2 pas ni lah yg dok langut kt ATM.....kata nya itu hok kawe..hok rakyat..pala hotak depa..! kt opis aku ramai....bila di luar negeri kalate bkn men ckp pandai...bila balik kampung depa abih jadi bodohhh..!

abraz966 said...

biarkanlah dia,masa tulah dia dapat lihat orang,kalau tak duk dalam rumah je.