Thursday, December 23, 2010

Sejarah yang berulang, DAP & PAP vs. Utusan Malaysia

Nampaknya serangan DAP ke atas Utusan Melayu sudah bermula   The Flying Kick, Serangan bertambah hebat sebermula DAP menguasai negeri Pulau Pinang dan Selangor. Malah party budak suruhan DAP, iaitu PAS juga mengharamkan Utusan Melayu.


Apa yang generasi masakini tak sedar Utusan Melayu adalah akhbar yang paling dibenci oleh pemerintah Singapura yang diterajui oleh PAP.

Pengalaman peribadi saya sendiri, waktu melawat arwah datuk saya yang ketika itu bertugas sebagai Chief Custom Officer dan orang yang bertanggungjawab menjaga pintu imigresen ke Singapura (di Tambak Johor) pada tahun 1970-an, bapa saya terpaksa menyorok akhbar Utusan Malaysia waktu kami masuk ke Singapura!.

Sebabnya paling mudah, pemerintah Singapura MENGHARAMKAN UTUSAN MALAYSIA!

Utusan Melayu adalah akhbar yang mencanai pemikiran Melayu dan merencana kebangkitan Melayu Islam hingga kita merdeka pada tahun 1957. Utusan Melayu adalah akhbar yang bertanggungjawab menyiarkan tragedi Natrah dan menyebabkan kebangkitan umat Islam di Singapura . Utusan Melayu menyedarkan umat Melayu Islam tentang perintah mahkamah yang menyebelahi ibu bapa biologi Natrah yang berugama Kristian dan menyebabkan Natrah dimurtadkan. Rusuhan perkauman yang paling teruk dalam sejarah Singapura disalahkan ke atas Utusan Malaysia!

Kini party proxy PAP iaitu DAP memainkan peranan agar Utusan Malaysia, satu satunya akhbar yang berani memperjuangkan hak umat Melayu Islam diharamkan....sejarah lama di Singapura kembali berulang melalui proxy PAP, iaitu DAP di Pulau Pinang.

Masehkah kita terlena dibuai mimpi ke syurga janji tok guru Wahhabi dan sekutunya PAP di Malaysia? Umat Islam di Malaysia wajar diingatkan proxy Yahudi di Malaysia ada 2 iaitu DAP dan Wahhabi yang bermaharajalela dalam PAS!



No comments: