Sunday, November 7, 2010

bila wang mengubah yang berkulit gelap menjadi cerah dan yang tak mancung menjadi mancung


Seringkali kita dipaparkan dengan cerita artis dan personaliti televisyen berkulit gelap dulunya sekarang menjadi cerah atau dulunya tak berapa cantik tapi sekarang dah cantik, hidung mancung serta putih gebu  gara gara pil placenta, pil kolagen, rawatan laser dan dermabrassion, skin peeling, suntikan vitamin C, suntikan hyaluronic acid dan botox.

Setiap satu rawatan dan suntikan     Vitamin C  berkolagen paling murah adalah RM 250 di pasaran. Apatahlagi suntikan hyaluronic acid dan botox yang paling murah ialah RM 800 berdasarkan klinik dan doktor. Belum lagi rawatan maintenance yang perlu dibuat setiap bulan jika tidak kecantikan tersebut akan pudar dan filler yang diletakkan pada bawah lapisan epidermal akan berkurangan bersama kurangnya kesan bibir yang plump, kulit yang licin, putih gebu,mulus dan tranlucent macam anak patung.

Malah hidung yang tak mancung pon boleh dimancungkan melalui suntikan hyaluronic acid. Muka dan kulit yang gelap boleh dibuat seperti opal dengan suntikan dan pemakaian  bahan kosmestik berharga mahal yang mempunyai kandungan hyaluronic acid hyaluronic acid


Apa kata saya paparkan gambar gambar berikut untuk menjadi RENUNGAN......
2001

Graduation 2003?

2008 Bila mula jadi MP Lembah Pantai

Setelah  2 tahun jadi MP-gambar 2010

No comments: