Monday, March 4, 2013

Tentang Strategi Perang Tet Vietnam dan tentera tentera Dajjal di Malaysia

Peperangan Tet
 
Peperangan ini bermula pada hari perayaan Tet di Vietnam. Kemungkinan strategi "Tet Offensive " Vietnam Utara 1968 telah di gunakan di Lahad Datu. Tet Offensive adalah nama tektik yg digunakan oleh tentera komunis Vietnam Utara ketika berperang dgn Vietnam Selatan yg di pertahankan oleh Amerika pada 1968 dahulu . Tentera Vietnam Utara menyusup masuk dan menyamar sbg orang awam beberapa bulan sebelum serangan di lakukan .Mereka membawa senjata dan menyorok di beberapa bandar Vietnam Selatan dan melancarkan serangan serentak pada hari yg sama . Kedutaan AS di Saigon telah di serangt...
 
Pemikir strategik DARI PIHAK DI Malaysia (PEMBANGKANG ATAU ANTI KERAJAAN) dan pihak "Sultan Sulu" tidak meletakkan kemenangan ketenteraan sebagai matlamat, tetapi kemenangan politik .Inilah yg berjaya di capai oleh Vietnam Utara ketika Tet Offensive dahulu .Jutaan rakyat Amerika turun ke jalanraya membuat demontrasi membantah perang Vietnam....APA YG MEREKA MAHU DI MSIA...?..AGAR rakyat Malaysia  turun menentang kerajaan kerana diprovok bahwa kerajaan zalim, lemah dan bersubahat atas pencerobohan ini...
 
Objektif mereka ialah supaya rakyat Malaysia TERTIPU dan minta kuasa asing untuk campurtangan dalam hal ini...
 
HATI HATI INI BUKAN SOAL SIAPA MENANG UNDI TAPI INI MENGENAI PELAN FREEMaSON DAN ILLUMINATI...
 
Mari kita lihat siapakah yang telah BEKERJA dan memudahkan modus operandi Illmuminati di Malaysia...
 
Kronology Pencerobohan Kiram di Sabah
 
Akhir Dec 2012 : Anwar Ibrahim Bertemu Nur Misuari Yg Juga Mantan Gabenor Mindano. Mohammad Kamal Saaid @ Manuel Karingal Amalilio Di Kehandaki Di Mindanao Kerana Skim Cepat Kaya Yg Menipu Warga Filipina 12 Billion Peso.

Januari 2013 : Anwar Ibrahim - Siri Jelajah Bertemu Dgn Pelajar Australia & Senator Bebas Bagi Menjadi Watch Dog BERSIH & PRU 13

17hb Januari 2013 Kapal Pemusnah USS Guardian Berlegar Di Laut Sulu - http://www.navy.mil/submit/display.asp?story_id=71488

22hb Januari 2013 Amalilio atau nama sebenarnya, Mohammad Kamal Saaid merupakan individu paling dikehendaki di Filipina selepas terlibat penipuan skim cepat kaya membabitkan wang sebanyak RM895 juta. Media sebelum ini melaporkan Amalilio ditahan 22 Januari lepas di Ranau, Sabah sebelum pihak berkuasa Filipina menghantar pasukan bagi membawanya pulang untuk berdepan pertuduhan di negara itu. Manuel Karingal Amalilio di kehendakai oleh kerajaan Filipina kerana menipu warga Mindanao sebanyak 12Billion Peso!!!





09hb Februari 2013 : Wujud konspirasi menghalang pihak berkuasa Filipina daripada menahan Manuel Karingal Amalilio yang dikaitkan sebagai "anak saudara" kepada Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman. Beliau di hukum penjara 2 tahun kerana memiliki pasport palsu ketika memasuki Malaysia.

09hb Februari 2013 Tian Chua Ke Manila Utk Membela Manuel Karingal Amalilio. Perlu di ingat pada 2 September 1998 Ketika Anwar Di Pecat, Nurul Izaah Di Hantar Ke Manila Utk Bertemu Presiden Filipina - Pelakon Yg Korup Yg Di Syaki Menjadi Proxy Akaun Anwar Ratusan Juta USD
 


14hb Februari 2013 Sekumpulan Lanun Bertolak Dari Jolo Menuju Ke Sabah Dengan Lengkap Bersenjata

15hb Februari 2013 Pasukan Bersenjata Berjumlah Lebih 100 Orang Mendarat Di Lahad Datu, Sabah.

Kumpulan penceroboh yang dikenali sebagai ‘Tentera DiRaja Kesultanan Sulu’ (The Royal Sulu Sultanate Army)1 datang dari Selatan Filipina dan dianggarkan terdiri daripada kira-kira 200-400 orang, dengan 20-100 orang daripada mereka bersenjata2.


Kumpulan ini diketuai oleh ‘Raja Muda’ Agbimuddin Kiram, adik kepada ‘mantan sultan’ Jamalul Kiram III dan ‘sultan’ Ismael Kiram II.3 4 Jamalul Kiram III pernah bertanding untuk jawatan senator dalam pilihanraya Filipina.

16hb Februari 2013 Nick Xenaphon, Senator Dari Australia, Teman Baik Anwar Ibrahim Menaiki AirAsia Ke KL Di Tahan & Denied Entry.

16hb Februari 2013 Nick Xenaphon Di Hantar Pulang.

Adakah Nick Xenaphon Pengantar (Negotiator) Anwar Utk Membawa Duit Manuel Karingal Amalilio (12 Billion Peso) Utk Di Rasuah Kepada MILF, MNLF & Tentera Sulu Bagi Membina Hujah/Fakta Untuk Menuntut Sabah Bagi Pihak Minority Sulu & Menggagalkan Rundingan Damai Pemberontak Islam Terhadap Kerajaan Filipina?.

Apabila Berlaku Ketegangan, Maka USA Dapat Membina Pangkalan Tentera Laut Di Pulau Banggi Bagi Menjaga Kepentingan Ekonomi Hasil Bumi Laut China Selatan Yg Kaya?

16hb Februari 2013 - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengesahkan kumpulan tersebut bukan kumpulan militan atau pengganas sebaliknya penyokong kuat 'Kesultanan Sulu' dan menegaskan situasi di Kampung Tanduo adalah terkawal.

Kumpulan itu yang mahu dikenali sebagai 'Askar Diraja Kesultanan Sulu'antara lain menuntut Sabah dikembalikan ke wilayah kesultanan Sulu, kerana sebelum ia diambil British ia di bawah kerajaan Sulu.

18hb Februari 2013 - Datuk Hishammuddin berkata, kerajaan Malaysia dan Filipina sentiasabekerja rapat dalam menyelesaikan konflik ini dan memberitahu ia akan dilakukan secara diplomasi tanpa sebarang pertumpahan darah.

24hb Februari 2013 - Kerajaan Filipina menghantar sebuah kapal dalam misi kemanusiaan untuk membawa pulang kumpulan 180 anggota termasuk 30 pengawal bersenjata yang bertahan di Lahad Datu, Sabah sejak 12 Februari lalu.

26hb Februari 2013 - Tempoh pengusiran mereka tamat namun rundingan masih dijalankan terhadap kumpulan penceroboh itu.

28h Februari 2013 - Kerajaan Malaysia digesa mengadakan rundingan secara terus dengan Sultan Jamalul Kiram III di Manila untuk menamatkan konflik perebutan kawasan di Lahad Datu, Sabah yang berlanjutan selama lebih tiga minggu.


Tentera Dajjal yang dah di butakan matahati untuk melihat pencerobohan sebagai usaha penjajahan Amerika  ke atas negara Islam yang berdaulat:



 





 
 
 


2 comments:

Anonymous said...

Ya Allah Ya Rabbal Alamin.. Zahirkanlah Imam Mahdi.. Ya Allah, selamatkan kami dari fitnah Dajjal

Anonymous said...

kalau...diulangi kalau berlaku darurat..
2 ekor betina di kita suntut ramai-ramai(tapi aku tak sanggup plak,suruh aje babijantan yg bedal!!!)
mangkok hayun punye tino.