Friday, December 16, 2011

When Arif Alfian Rosli takes a bridegroom

Ariff Alfian Rosli, Petronas sponsored student of University College Dublin married a guy named Jonathan..



who condones this behaviour in Malaysia under "human rights"?



 re tweet from http://t.co/Ye21uxzd

15 comments:

Nina said...

subhanallah -.-

Anonymous said...

Ya Tuhan....
Apa dah jadi ni....
Ni mesti Anwar Ibrahim punya pasal ni..

Jangan dik.... bertaubatlah...

Yayaaaaaaaa said...

Gila -.-

ReyNazri said...

BODOHNYAA -.-

Anonymous said...

Tahniah golongan LBT Melayu berjaya berkahwin di UK,nak salahkan siapa?ini kena tanya pada Anwar,bukankah dia penyokong kuat golongan ini,dkt luar negara berucap berapi-api memuja golongan ini,inilah padahnya jika agama Islam diperlekehkan dan menjadi begitu liberal.so fikirlah2 sendiri .

tonto jr said...

Gelinya tengok aksi ni...Kesiannya kat mak ko, kat bapak ko. 2,3 kali bapak ko pi cari ko,yg pi ikut kapir celaka tu wat pe?



Taubat la,ceraikan la kapir tu dgn talak 3!
Oi lahanat! Ko dulu sekolah mana?

Panglima Perang Cyber said...

Usaha LGBT menjernihkan seksualiti bebas walau bercanggah Al Quran dan Sunnah, sudah berjangkit penuntut kita di luar negara.

Ayuh kita perangi kemaraan puak ini.

Anonymous said...

Ya Allah...
BERDOSA'ER...
rse'er tak perlu kte nk salahkan org len atas kslhn yg dilakukan oleh diri sndri..
kte yg sepatut'er mendidik diri ke jln yg bnr..
di smpg, mndpt didikan drpd i/b n mencari ilmu yg benar..:)

Anonymous said...

1) sebagai umat islam yang waras, jangan kita membabitkan kesalahan orang lain dengan kesalahan orang lain demi kerana politik. kesalahan alfian tiada kena mengena dengan anwar. jangan jadikan isu ini sebagai tambahan politik. saya bukan penyokong anwar tetapi sebagai umat islam saya menegur apa yang patut

2) harap2 ada pihak tampil membantu alfian supaya dia dapat dibawa pulang dan dipulihkan dan supaya dia tidak jauh terpesong. kasihan keluarganya. jangan kita menghukumnya tapi berdoalah supaya dia kembali kepangkal jalan dan keluarga kita dijauhkan dengan perkara seperti ini.

3) saya sedih dengan gambar2 yang dipaparkan, kenapalah alfian pakai baju melayu siap bersongkok dan bersamping. janganlah baju tradisional melayu dipaparkan begini. subhanallah moga Allah bukakan pintu taubat untuknya. amin

Anonymous said...

bnde nie x de kne mgene dgn anwar.x baek tuduh mnuduh.dri segi islam pon ade mengatekn yg lbh baek ko bnh die drpd ko fitnah die.hnye tuhan yang tau sgale nye

Anonymous said...

Lead by examples! If Malaysia a Muslim country tidak menentang habis2an mcmana diorang tak takut... Apalagi dah berada diluar negara tanpa pantauan... Apa peranan Malaysian Embassy di negara tu bila dpt tahu the malaysian ppl did such things??

Anonymous said...

dia merupakan ketua pengawas dan tokoh pelajar cemerlang Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Seksyen 5 Wangsa Maju pada 2001. ape kejadah jd mcm ni...subhanallah

Anonymous said...

assalam. maaf ye. sy ingin tegur sedikit. seelok2 nye ucaplah astaghfirullah hal azim utk perkara yg tidak baik. subhanallah bermaksud maha suci Allah. subhanallah adalah ucapan pujian bg Allah ye sahabat semue dan digunakan utk memuji perkara yg baik, keindahan alam yg Allah cipta..semoge arif Alfian mndpt petunjuk Allah. wahai arif kembalilah kepada fitrah yg satu ye. igt Allah.jgn lawan fitrah yg telah ditetapkan.

Anonymous said...

ade jugak mangkuk ayun yang nak bela anuwar..aku xfaham sungguh laaaaaaa

BLUEDIAMOND09 said...

ni jahanam punya orang gay marriage lah pulak..ko mesti mati ..bukan islam punya olang...