Monday, September 17, 2012

bila nak bantah penghinaan Nik Aziz ke atas Baginda Rasulullah SAW ?


Bantahan demi bantahan di seluruh dunia sehingga membawa kepada terbunuhnya duta Amerika Syarikat di Libya kerana youtube menyiarkan video The Innocence of Muslims , karya  pengarah Kristian Koptik yang menghina Islam.

Lihat bukti bergambar di sini:-







Di Malaysia bila orang Islam yang sayangkan ugama Islam nak bantah PENGHINAAN KE ATAS BAGINDA RASULULLAH SAW oleh Nik Aziz? Bukti adalah video di bawah;-




Kalau maseh tak percaya- ini satu lagi bukti dan penerangan Al Fadil Ustaz Kazim Elias mengenai penghinaan Nik Aziz ke atas Rasulullah SAW dan dalil beliau berdasarkan  Quran dan 10 Kitab muktabar Islam;-





Penghinaan ke atas Nabi  Muhammad dalam filem Innocence of Muslim sama dengan  penghinaan  MB  tersebut. Nabi Muhammad SAW BUKAN MAMAT KAMPUNG sebab mamat kampung di zaman Makkah Jahiliyah  penuh dengan maksiat sedangkan Nabi Muhammad SAW adalah MAKSUM. Nabi Muhammad SAW dipelihara dari dosa sejak lahir bukan seperti Mamat Kampung di Makkah. Amat bahaya membawa fahaman  wahabi tajsim tasybih yang mengatakan  bahawa Allah brsifat duduk/silo lendik atas arasy tambah lagi bila san g wahhabi adalah Wahhabi yang memegang kuasa politik dan pemerintahan di sebuah negeri Pantai Timur dan pengaruhnya menjangkaui umat Islam seluruh Malaysia melalui party PAS !

Tak ada ker orang demo bantah di depan pejabat Menteri Besar Kelantan? Ingat di akhir zaman nanti banyak ummat Muhammad SAW yg sesat sebab sayangkan party lebih dari Islam- mereka lebih sayangkan kedudukan dalam party, sayangkan imbuhan duniawi dan bini bini yang didapati dengan kedudukan tinggi dalam masyarakat kerana menganut ugama Wahhabi.

3 comments:

Anonymous said...

Penyokong Taksub PAS PUSS PISS..kecut telur dengan Nik Aziz...

Anonymous said...

Entri terbaru ttg DrMAZA. Kita berdoa Malaysia selamat dari fitnah: http://www.anwaraidc.com/?p=27651

Anonymous said...

Semoga kita selamat dari fitnah Wahhabi juga.....