Tuesday, May 8, 2012

kenapa Cina hadiri BERSEH

01. Masyarakat Cina Yg Terlibat Dgn Business Akan Sentiasa Mengira Risiko & Untung.

02. Mereka Sebolehnya Tidak Mahu Mengganggu Gugat Business & Legacy Yg Akan Di Wariskan Kepada Anak Beranak Meraka.

03. Maka Berpura-Pura Dan Mengira Kepentingan Serta Keuntungan Adalah Faktor Utama Dalam Sebarang Tindak Tanduk Masyarakat Cina Yg Berniaga.

04. Dengan Faktor Persekitaran Ekonomi & Politik Yg Pada Pengiraan Mereka Memberi Advantage Kepada Mereka, Maka Sifat TAMAK - GREED Semakin Melonjak - Lonjak Di Sanubari Masyarakat Cina Yg Berniaga.
05. Ini Di Tambah Dgn Keyakinan Kuasa & Pengaruh Politik Mereka Di Selangor & Penang Dimana Hak Keistimewaan Org Melayu Di Hapuskan Dgn Sistem Meritokrasi Yg Mereka Laungkan. Mereka Tidak Perlu Menggunakan Proxy Di Penang & Selangor, Mereka Menjadi Investor Bua Kerajaan PAS Di Kedah & Kelantan.

06. GDP Bagi 4 Negeri Ini Merangkumi 30% Dari GDP Negara. Maka Sifat Tamak Ini Membuatkan Mereka Bersetuju Dgn BERSIH. Kita Boleh Lihat Penyertaan Cina Semasa BERSIH 1.0 & BERSIH 2.0 Sebelum PRU 12. Lihat Bagaimana Masyarakat Cina Menconggak Risiko & Untung.

07. BERSIH Adalah Franchise Yg WAJIB Di Marketkan Dgn Meluas. Ia Nampak Luhur Dgn Sokongan Majlis Peguam & Di Dalangi Oleh NGO Pro DAP Seperti Aliran, DLL.

08. Jiwa Masyarakat Melayu Yg Mudah Terpengaruh & Sensitif Di Gunakan Sebaiknya Oleh DAP. Maka Mursyidul Am PAS Mengeluarkan Dana Sendiri. PKR Dgn Dana Mereka Dan Perlu Di Kaji Berapa Dana Yg Di Kumpul Oleh Masyarakat Cina Yg Tamak Ini?

09. Di Tambah Dgn Kelantangan Mat Sabu & Anwar Yg Mengaku Sanggup Menjadi Kuda Tunggangan DAP, Maka Ambiga Semakin Berani & Lantang.

10. Lim Guan Eng Juga Mengadakan Rapat BERSIH Di Penang & Juga Mengumpul Dana Dari Business Community Di Sana. BERJAYA Group & DiJaya Group Yg Baru Mendapat Projek Hartanah Mungkin Memberi Sumbangan Kepada DAP. Ini Adalah Perkara Lazim Dlm Business Org Cina. Dulu Semasa BN Kuat, Mereka Support BN, Sekarang Penang Mereka Berkuasa, Mereka Peduli Apa?

11. Cara Berfikir Masyarakat Cina Yg Menyokong BERSIH Adalah Mudah, Pada Mereka Kerajaan Yg Ada Sekarang Adalah Risiko Untuk Mereka Terus Mendapat Untung. Maka, Mereka Kini Terang Terangan Keluar Menyokong Sentimen Anti Kerajaan Kerana Pada Penelitian Mereka Org Melayu Yg Memerintah Kini LEMAH.

12. Puas Mereka Mengasak & Memperlekehkan SPRM, SPR, PDRM & ATM. Mereka Sudah Tidak Menghormati Perkataan Di Raja Pada Nama Agensi Yg Mereka Hentam Secara Sistematik Ini.

13. REVENGE IS BEST SERVED COLD.

BANGKITLAH ORANG MELAYU & JANGAN BERI MUKA PADA CINA YANG:

1. Menghina Islam
2. Menghina Raja Raja Melayu
3. Menghina NGO & Parti Melayu eg JATI, PEKIDA, PERKASA, PAS & UMNO
4. Memandang Org Melayu Ini BANGSAT & Tak Boleh Hidup Tanpa Bantuan Kerajaan.

PRU 13 Adalah Masa Untuk Mengajar mereka.
Jangan Beri Undi Kepada Cina Yg KURANG AJAR
LANYAK DAP SEHABIS HABISNYA.TOLAK UNDI DAP DAN KOMPONEN PAKATAN RAKYAT- DAP, PKR ,PAS!

 KrediT Rakan FB A. Jud .

1 comment:

Jane Duncan said...

Only those incapable of good thinking are gullible enough to beleive in DAP lies! The Chinese have found their new GOD; MONEY! so, everything they do is about $$$$$!!! Wake uu Malay fools!