Friday, March 19, 2010

siapa lari ikut Anwar ke London?

Heboh DS Anwar Ibrahim kena bantai di Parliament oleh DS Zahrain dengan pendedahan demi pendedahan....tentang cerita 916. Bukan emas 916 tapi MP yang dijangka melompat dari BN ke PR!


Disebalik euphoria rakyat Malaysia melihat "event of the year", dan rasa mereka dah berada dalam zon selamat , jangan lupa DS Anwar dah lama merancang nak beri speech di London.

Hmm kenapa London? Kenapa di tengah sidang Parliament? Siapa menunggu DS Anwar di kota London? GAP beritahu ada RPK di kota London. Apa agenda survival parti yang dibincang di kota London tu?


Soalan cepumas lain...MP Khaled Samad tak ikut ker? Ops atau orang baru yang setia dengan MP Khaled Samad dari Shah Alam dan merupakan Vice Chancellor di sebuah Universiti di kota itu  tak ikut  sekali ker?

VC sorang ni sejak dua menjak dilantik jadi VC Universiti tersebut khabarnya rajin pergi ke Jerman setiap 3 bulan sekali bersama MP kota kesayangannya. Saya minta Kementerian Pengajian Tinggi tolonglah siasat perkara ini. Atau mungkinkah di kementerian itu juga telah menyelinap masuknya orang-orang Anwar yang bertindak sebagai "sleeper"???

3 comments:

sekupangdua said...

salam
pendedahan yang patut rakyat tahu...
bongkar... biongkar dan bongkar lagi sapa pulak hantu-hantu dia patut dedahkan juga sebab sekarang biar semua tahu sapa sebenarnya yang terlibat dan pengkhianat bangsa sendiri...
tentu ada sebab mati-mati defend dan tolong aljubri nie

tenggah tunggu lagi ABG nak dedahkan

Anonymous said...

khalid samad tak ikut dia, sebab tadi dia datang solat jumaat kat kg.kuantan,klang, bagi ucapan sikit, jemaah buat2 tak dengar, menyampah tengok muka tersengeh2, lepas tu mintak jemaah yg ada masalah datang jumpa dia....boleh blah la !!!!

Anakbukitgantang said...

kebenaran akan menjelma jua

tq Anon Mac 19, 6.27PM, jika sesiapa terjumpa MP atau VC university di Sha Alam ni bolehlah tanya mereka apa agenda ke Jerman sampai kerap sangat ke sana.