Monday, June 7, 2010

Pembunuhan Rakyat Palestin Disengajakan Untuk Satu Upacara Ritual?

Lihat saat ke 8.00 seterusnya mengenai ritual pembunuhan dan kaitannya dengan pembukaan "The Dark Gate" bagi membawa kepada satu matlamat- menyediakan keadaan politik dan masa yang sesuai bagi menyambut kedatangan Dajjal.

Keadaan politik merujuk kepada keadaan politik pasca 9/11 di mana umat Islam di iniayai semata mata kerana tag terrorist kerna kononnya terlibat dalam serangan di World Trade Centre. Apa yang kita tidak ketahui ialah serangan itu telah dirancang bagi memenuhi beberapa kehendak ritual satanik.




Oleh itu tidak hairanlah bahawa rakyat Palestine sengaja dibiarkan menderita dan dibunuh, atas alasan yang sama.

Bagi umat Islam, kita ada satu lagi "star gate" yang mana boleh melawan kuasa hitam itu.

Kuasa doa semasa kita bertawaf merupakan kuasa atau energy yang sangat ampuh. Malah Kaabah adalah energy point paling kuat di universe. Ini sesuai dengan riwayat kejadian Kaabah yang bertentangan dengan Baitul Makmur.

Lihat detail di saat 6.30 dan 7.30 seterusnya dalam video ini.




Apa peranan Wahhabi dalam memusnahkan energy point ini? Siapakah dibelakang penubuhan Wahhabi? Bagaimana nak mengenal Wahhabi? Apakah  partai yang mempunyai pemimpin asal yang berpendidikan dari madrasah yang telah diserap fahaman Wahhabi di Malaysia?...akan dibongkar selepas ini

4 comments:

Wake UP! said...

Mungkinkah Wahabi satu alat setan menguasai dunia?

Ini berdasarkan kenyataan yang pernah diujarkan Nik Aziz yang sanggup menerima bantuan dari syaitan.

Lies by the Israeli terrorists.

pakcik said...

Yahudi, dgn lbh spesifik Freemasons dan Illuminati adalah pengikut iblis.

Wahabi adalah salah satu golongan yg diperkudakan Illuminati ni. lihat juga peranan Muhammad Abduh dan Rashid Ridha yg juga adalah ahli Freemasons tertinggi (?terkejut)

Begitu juga pemimpin dan bekas pemimpin Malaysia. (tak dinafikan juga pemimpin pembangkang)

Jgn terkejut jika dikatakan pembunuhan 9 orang aktivis Marvi Marvara adalah rancangan sulit Freemasons utk membunuh mereka (atas alasan kapal tersebut membawa bantuan kemanusiaan). maksudnya ada pakatan awal antara 'penghantar bantuan' dan pihak Yahudi.

begitulah liciknya mereka ni.

wallahua'lam

Anonymous said...

knp video ni private?? pls admin solve it. i really wan 2 watch it.. =(

Anakbukitgantang said...

saya post satu lagi artikel dgn syeikh imran hossein latest lecture berkenaan uyakjud makjud- hari ini 8 Jun jam 0830 pm akan keluar